1

2

3

Квота 2

4

Аспірантура

Студенти кафедри комп'ютерних наук та інформаційних технологій у складі команди «Інноватори», а саме Дідок Володимир Олегович (гр. М КН 2023-1), Черниш Денис Олександрович (гр. КН 2021-1), разом з аспіранткою кафедри Братерською Наталією Миколаївною, пройшли конкурсний відбір та стали учасниками навчального табору bootcamp в рамках програми UPSHIFT, що реалізується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО СКЦ «Задзеркалля», за підтримки Малої академії наук України, спрямованою на підтримку STEM-освіти.

У період з 21 по 24 березня в рамках програми «Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT» в Києві учасники працювали над розробкою власних проєктів задля вирішення соціальних та гуманітарних проблем, проходили навчання та отримали можливість фінансування свого проєкту.

AInside п 20240514 151815 2

Серед 10 команд-учасників з різних областей України, наша команда зосередила свої зусилля на проєкті, метою якого є розповсюдження знань про штучний інтелект серед студентської аудиторії не ІТ-спеціальностей. Цей проект не тільки підкреслює важливість ШІ у сучасному науково-технологічному просторі, але й сприяє зростанню обізнаності та інтересу до цієї тематики серед молоді. Наразі команда плідно працює над наступними етапами проєкту задля його реалізації.

AInside п 20240514 151815 3

AInside п 20240514 151822 1

AInside п 20240514 151822 2

AInside п 20240514 151822 3

Участь у таких заходах підкреслює важливість навчального процесу, який виходить за рамки класичної аудиторії, і надає можливість реального застосування теоретичних знань для вирішення актуальних задач. Кафедра висловлює гордість за своїх представників та підтримує подальшу участь у подібних проєктах, що сприяють розвитку інновацій та технологій.
Наразі, команда завершила етап написання проєктної заявки, плану активностей та бюджету проєкту (наведено нижче). Усі документи були перевірені представниками ГО та затверджені відповідним протоколом. 
Контекст проблеми проєкту: Згідно з проведеним дослідженням серед студентів не ІТ-спеціальностей, більшість (77%) вважають знання про штучний інтелект (ШІ) важливими для їхньої професійної кар'єри. Однак, велика частина респондентів (91%) стикається з викликами через недостатню обізнаність з ШІ або проблемами його застосування в навчанні чи професійній діяльності. Також було виявлено, що 85% студентів використовують ШІ у своєму навчанні чи роботі, що свідчить про високий рівень актуальності ШІ у їх повсякденному професійному житті. Ці дані вказують на критичну потребу в глибшому знанні та розумінні ШІ серед студентів, що може стати перешкодою для їх кар'єрного росту та адаптації до сучасних технологічних вимог. Відсутність компетенцій у цій області обмежує їх можливості на ринку праці, де знання ШІ стає вирішальним фактором у багатьох галузях, включаючи технології, медицину, і навіть управління. 
Мета проєкту: Створення практичних кейсів щодо можливостей та доступу до знань про штучний інтелект, його застосування в навчальних та професійних цілях, алгоритму використання, а також інструкцій з ефективного користування цією технологією для підвищення освітнього та професійного потенціалу студентів.
Терміни проєкту: 9 тижнів. За цей час передбачається:
  • створення інформаційного каналу про ШІ у Telegram, де будуть розміщуватися цікаві факти, новини, поради та навчальний матеріал, з можливістю комунікації з модераторами чи іншими учасниками;
  • створення навчального чат-боту, який допоможе перевіряти отриманні знання за допомогою опитувань та надаватиме навчальний матеріал;
  • проведення офлайн навчальних тренінгів з використання ШІ.

AInside п 20240514 151827 1AInside п 20240514 151827 2AInside п 20240514 151827 3

Ми у соцмережах

facebook instagram youtube Wiki telegram

vtour

Банківські реквізити ХНУМГ

Опитування

Підготовчі курси ХНУМГ

Psyho

Psyho

Школи розвитку

Шкільний урок в ХНУМГ

banner architect

Баннер енерго

Приєднання ХНУБА

Стартап школа

5

png 20230324 152241 0000