Начальник відділу Корпоративних комунікацій і PR ХНУМГ ім. О.М. Бекетова Кравець Ольга Миколаївна успішно завершила навчання за курсом журналістики у «Свободная. Образовательная платформа», Київ.
«Курс журналістика 17.0» — це освітня програма, яка присвячена створенню медіа, журналістиці, копірайтингу, створенню контенту, Socіal Medіa маркетингу брендів, PR-комунікаціям для компаній і публічних персон.
У програмі курсу:
- створення й монетизація медіа-проектів;
- створення контентних і медійних проектів для брендів;
- журналістика: робота в стилі «The New Yorker» і «Тhe New York Tіmes»;
- телевізійне продюсування й мистецтво телеведучого;
- правила гарного копірайтингу: як утримати увагу читача;
- сторітеллінг і нативна реклама для брендів;
- створення контент-плану для бренду;
- написання сильних текстів у стилі популярних світових медіа;
- покроковий алгоритм створення dіgіtal-стратегії для бренду;
- Dіgіtal-копірайтинг і створення текстів для соцмереж;
- керування репутацією бренду в соцмережах;
- Dіgіtal-PR для брендів, Self-PR;
- створення популярних Telegram-каналів і контенту для них;
- чат-боти: нові технології в поширенні контенту;
- YouTube просування: створення відеоконтенту;
- створення й просування контенту в США.
Навчання складалося з: 42 годин практичних лекцій і майстер-класів 21 спікера (серед яких – 8-кратний лауреат Пулітцеровської премії, редактор «The New York Tіmes» Томас Торак), розробки та онлайн-захисту дипломного проекту.
З 506 учасників курсу до захисту було подані 86 дипломних робіт. За результатами роботи комісії успішно захист пройшли 22 проекти, серед яких робота Ольги Кравець на тему «Розробка комунікативної стратегії ХНУМГ ім. О. М. Бекетова».
Кращі випускники програми рекомендовані на стажування в українських медіа, креативних агентствах, PR- або dіgіtal-агентствах. Програмою передбачено освітню поїздку до Лондону (відвідання редакції «The Wall Street Journal», «BBC», офісів медіа й креативних агентств).
Вітаємо усіх працівників медіа, бажаємо добрих новин та цікавих сюжетів!